1. Cztery Wesela i Pogrzeb - 8/10
2. Książę Persji: Piaski Czasu - 8/10
3. Harry Potter i Czara Ognia - 8/10
4. Donnie Brasco - 7/10
5. Miłość w Czasach Zarazy - 5/10
1. Książę Persji: Piaski Czasu - 5/10
2. Miłość w czasach zarazy - 5/10
3. Donnie Brasco - 4/10
4. Harry Potter i Czara Ognia - 4/10
5. Cztery wesela i pogrzeb - 3/10
A wg imdb to jest jego najlepszy film:
http://www.filmweb.pl/film/Blood+Feud-1983-4247 :/
1.Cztery wesela i pogrzeb 8/10
2.Donnie Brasco 8/10
3.Zmęczenie materiału 6/10
4.Książę Persji: Piaski Czasu 6/10
5.Uśmiech Mony Lizy 6/10
6.Harry Potter i Czara Ognia 5/10
1.Donnie Brasco 9/10
2.Cztery wesela i pogrzeb 8/10
3.Taniec z nieznajomym 8/10
4.Nieprawdopodobna historia 7/10
5.Książe Persji : Piaski czasu 5/10
6.Harry Potter i Czara ognia 5/10
1. Cztery wesela i pogrzeb – 8
2. Donnie Brasco – 8
3. Taniec z nieznajomym – 7
4. Książę Persji: Piaski czasu – 7
5. Uśmiech Mony Lizy – 6
6. Harry Potter i Czara Ognia – 6
7. Zmęczenie materiału – 6
Cztery wesela i pogrzeb - 8
Czarowny kwiecień - 8
Uśmiech Mony Lizy - 7
Słodko-kwaśny - 7
Książę Persji: Piaski czasu - 7
Harry Potter i Czara Ognia - 7
Zmęczenie materiału - 6
Donnie Brasco - 5
Na zachód - 4
1 - Cztery wesela i pogrzeb - 8
2 - Czarowny kwiecień - 8
3 - Uśmiech Mony Lizy - 7
4 - Słodko-kwaśny - 70
5 - Książę Persji: Piaski czasu - 7
6 - Harry Potter i Czara Ognia - 7
7 - Zmęczenie materiału - 6
8 - Wielkie nadzieje - 6
9 - Donnie Brasco - 5
10 - Nieprawdopodobna historia - 5
11 - Przebudzenie - 5
12 - Miłość w czasach zarazy - 5
13 - Na zachód - 4
1. Harry Potter i Czara Ognia 9/10
2.-7. Donnie Brasco 8/10
Zmęczenie materiału 8/10
Uśmiech Mony Lizy 8/10
Książę Persji: Piaski Czasu 8/10
Miłość w Czasach Zarazy 8/10
Cztery wesela i pogrzeb 8/10
Próbowałem, ale nie zdołałem uszeregować tych filmów, bo są bardzo zróżnicowane (komedia, różnorodne dramaty, przygodówka fantasy), a dodatkowo nie pamiętam dokładnie 4 z nich, a tylko HP widziałem więcej niż raz.