Wpisujcie swoje propozycje...
1. 500 dni miłości - 8/10 2. Niesamowity Spider-Man - 7/10 3. Niesamowity Spider-Man 2 - 6/10 4. Obdarowani - 5/6 5. The Only Living Boy in New York - 2/10
utworów których teledyski reżyserował? bo kilka b dobrych na liście jest ;)