1.Spacer po linie 7/10
2.Tożsamość 7/10
3.Cop Land 6/10
4.3:10 do Yumy 6/10
5.Przerwana lekcja muzyki 6/10
6.Kate i Leopold 5/10
Jak można w ramach tego samego universum,
nakręcić dwa tak różne filmy (jeden po drugim) ?
Przecież pomiędzy Wolverinem a Loganem jest przepaść.
Zaczynam podejrzewać, że to wszystko
to z góry ułożona, zaprogramowana robota, a reżyserzy są
figurantami.